Lucia...

Kunde verkligen inte komma ihåg att det var lucia imorse när jag vakna.. Insåg det senare på dagen när ett luciatåg passerade utanför butiken.. Vackert sjöng dom också! Men inte ens en jjulkänsla strömmade i kroppen.
Är så konstigt här.. Jag använder fortf höstjackan... Det är inte en minusgrad och snö verkar ju det aldrig komma.. Det är väldigt mörkt och trist ute. Men kan ändå inte säga att jag klagar över det?

Mkt händer.. Någon som har en lägenhet till mig pronto??

Satt förövrigt och skulle boka en hemresa till kära Boden nyss... Men nej kom jag på, det händer så mkt nu och jag kan inte fara hem då.. Inte än. Behöver mer klarhet före. Får blir nån annan resa framöver!

Nuu sova stenhårt!
G-natty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0