round here

efter jobbet idag så tog jag och maja en promenad, som vi avslutade på "våran" brygga..
Det är fruktansvärt fint och stillsamt där.. perfekt älta,surra ställe..  tanken slår mig att det inte bara boden jag ska överge snart.. även min bästa vän..vilket jag inte alls har velat tänka på.. det gör ont av bara tanken!



Step out the front door like a ghost
Into the fog where no one notices
The contrast of white on white.
And in between the moon and you
Angels get a better view
Of the crumbling difference between wrong and right.
And I walk in the air between the rain, through myself and back again
Where? I don't know..



Counting Crows - Round here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0