what to do

har suttit i telen hela förmiddagen..kommer jag flytta?
kommer jag inte? 
får jag sommarviket jag sökte?
eller ska jag stanna här sommarn och sedan flytta till hösten?
jag har så mkt att tänka på..
jag offrar mkt om jag får chansen där?
och jag offrar mkt om jag stannar här?
fyyfaaan jag får smått panik över det hela. 


så kan väl hänga ut en lös fråga.. om någon är intresserad av att hyra en lägenhet i andrahand..möblerad! hör av er isåfall.. så kanske möjligheten finns.


på tal om annat..
Så har dagen bestått av en springtur runt träsket utanför mig,sedan lite lunch på bränna och in till stan där jag bokat klipp och färg-tid hos min frisör.. och pratat med min chef.
annars funderar jag vad jag ska käka idag.. inte ett dugg sugen på nått.. förutom choklad. hah men de får bli min efterrätt:D 

ska ikväll till bränna och hänga..

nee nu ska jag ta mig i kragen.


the gaslight anthem - bring it on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0