2 veckor,14 dar..

en ledig måndag idag.. skönt med sovmorgon, tänkte bege mig ut och springa, men det stormar ju så förbannat idag med..så jag ska faktiskt ta träningsledigt idag har jag bestämt!

det enda som är på schemat är en sväng på stan.. inhandla lite stuffs på mitt jobb, kanske förbi banken och fixa lite, borde ju även växla pengar?! är ju bara 14 dar kvar till barcelona.. sedan insåg jag också att vi kommer vara där när dom har ett el classico möte..CL mötet faktiskt..
fan vilket liv det kommer vara i stan då.. awesome!! älskar fotbollskvälldagarna där..det är en sån stämning som inte går att beskriva! ...och nått mer jag inte kan beskriva är hur mkt jag längtar efter denna stad. denna underbara stad. 

ikväll ska jag mysa som aldrig förr! sådeså!

nu ska jag kasta mig i duschen.. måste ju ta tag i dagen nångång:)

tingsek-world of its own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0