efter regn kommer sol

igår började kvällen väldigt bra.. jag och stina korkade upp vinet och satt och surrade, sedan anlände maja,fia och emma.. vi slöt senare upp med jenny och therese på bränna, drack en flaska och gick till lotus för modevisningen som dom skulle ha. efter det vart det väl mindre kul efter en välbehövlig pratstund.. det tänker jag inte ta här.


efter en natt av mindre sömn och svullna ögon har jag jobbat idag. och just nu är jag hos mamma och pappa och planerar min framtid. som förhoppningsvis inte kommer vara här i boden och norrland. mer tänker jag inte säga:)
gårdagen må ha varit tung.. men jag ser ljuset i tunneln!


sedan kan jag inte annat än längta och räkna ner tills vi far till barcelona!
och före det ska vi ju hinna med en påskmiddag,min födelsedag, 30årsfest och diverse.
nee nu ska jag hjälpa till med maten, det står grillat på scheeemat! suck on that.


Anna Abreu - Worst part is over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0