why?

jag ska sluta att se hockey!!
började med att se dom två första perioderna.. där dom låg under med 2-0 innan det var färdigt.. nu när jag gått upp till övervåningen och satt mig här så  har det börjat vända..dom har gjort 2-2.... ni ser.. såfort jag närvarar till att se spelar dom kasst! blää så nu ska jag hålla mig ifrån matcherna. får se vad slutresultatet blir..
annars började dagen med jobb 9-16..efter det for jag till läkarn och kollade halsen! såå nu får vi se vad nästa steg blir:)


käkat palt hos mormor och morfar till middag, vilket var fruktansvärt gott.. paltkoma.nu blev det!
och nu sitter jag hemma i de halft utrivna huset och väntar på att matchen ska vara över!


nee jag är inte bitter..nej absolut inte! annars har det varit en fundersam dag..och klokare blir jag inte!
fyfan vad jobbigt de är när man inte kan förstå sig på en person. och man förstår verkligen inte vars man har den. Är bland de värsta jag vet.. det ska vara raka rör!
nuuu ska jag gå på games online och se hur länge de är kvar av matchen,men  ha en bra kväll!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0