nu är det fredagsmys..

en ledig fredag idag:) väldigt skönt må jag säga.. är även clubdag på h&m idag..så kila dit med klubbkortet och få 10% på allt du handlar!


själv har jag just käkat frunch! väntar på att pappa ska höra av sig.. vi ska till luleå och plocka upp mamma för att sedan kolla golv till deras kök:)
ikväll blire mys och idol? köpte sjukt mkt svamp igår.. så ikväll ska jag laga underbara champinjonsoppan.. här fuskar man inte med nått som är färdigt, allt ska göras från scratch!! fruktansvärt gott ska det bli.. och vitlöksbröd till.. muumma!
förövrigt är det äckligt kallt i min lägenhet..och det är inte kul!!
nu sitter jag här med halsduk! men ska även snart dra..så har väl lite med det att göra;)


pusss hahaha snarare en blandning med burrrr...
dagens låt: rihanna - fading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0