monday

dagen har gått fruktansvärt fort!
vaknade upp i rasmyran..åkte tiidigt mot stan med mamma och pappa. hade planerna på att träna där på morgonen,men det blev att sova lite mer istället.. kände mig inte tillräckligt kry..sedan vare bara upp och göra sig klar inför jobb!
nu ikväll har jag tvättat,städat och lagat mat.. sedan tagit det lugnt!


Change of plans för fröken larsson.. första tanken till min ledighet som närmar sig var att se skulle bli stockholm/jönköping.. men det slutar nu med Umeåå för hela slanten!:)  så jag far redan på onsdag och spenderar en långweekend hos britta. frågade majsan om hon ska med.. men svaret får jag imorgon, så får väl se om jag får nån vän med mig eller om jag drar själv:) ska iallafall bli hur kul som helst.. saknar britta,ellen,henke och alla underbara som bor där!


oj.. vad tiden går, måste sova nu också.. imorgon äre en heeeldag jobb som väntar 9-19! såå jag behöver alla krafter jag kan få.
Pusss!
och sist.. dagens låt: Robyn-Indestructible

Kommentarer
Postat av: Britta

Gulle du!

Jag ser verkligen fram emot att du kommer, kan inte bli annat än bra : )

2010-11-08 @ 23:06:20
URL: http://brittalindmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0