40 day dream

oj vilken dag.. den började med att ta en fet sovmorgon..sedan la jag mig i soffan och började se en film!
här snackar vi om slöa!!
lagade en goood "frulle"...och efter ett tag ringer telen! det var min kära chef som frågade hur fort jag kunde komma.. lite panik på jobbet:) 50 min efter var jag på jobbet nyduschad och "snygg" :) vart ett längre pass eftersom det var kvällsöppet ikväll. efter detta har jag nu legat i soffan igen..och snart sängen..visst har jag hunnit med mkt? haha fyy allltså!
imorgon känns de då som att dagen kommer att rulla ganska fort.. mitt schema består av träna,fika med britta, jobba och sedan mys med maja,fia och anniika?:)

nu blire fan en kvällsmacka och oboy!
..sedan en dejt med john blund:D
kvällens låt: Edward Sharpe & the magnetic zeros - 40 day dream

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0