valborgs,2födelsedags"barn" och byafylla

igår kan man väl säga att det blev en byafylla i smedsbyn.. hos micke öhrlund!
var mkt blandat folk och det var otroligt trevligt.. för min del blev det ändå hyffsat lugnt pga. jobb idag.. lite surt..men vad ska man säga.. cash is king;) vi hade även 2 födelsedags"barn" som firades..och det blev mickes inflyttningsfest också.. lite mkt på en gång. känner mig nästan för trög i bollen för att utforma detta på ett bra sätt. hahah. tog lite bilder också..så tänkte slänga upp lite såsmåningom.. när jag väl kommer hem!

efter jobbet träffade jag inaa,min underbara vän! gud så jag saknat henne.
och nu har jag "mellanlandat" hos mamma och pappaa.. just tryckt i min lite kyckling och funderar på kvällen?
fått lite förslag på en bra lördagskväll..men ändå känner jag bara fär att ligga inne med en bok,se film,bada badkar? enbart mysa på.. men samtidigt känns de ju lite trist också.

sedan ska jag erkänna att jag är ledig söndag och måndag.. känns underbart skönt.. 2 dagars ledighet. var ett tag sedan jag var ledig så länge nu:D


kiss me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0