machines



jag har varit duktig och städat ikväll..nu de senaste 2 timmarna jag har legat framför tvn:)
har även fått veta idag att jag ska jobba i bodenbutiken i sommar;) Deeeni. ska bli skönt att slippa pendla..
mer soltimmar åt mig..

det har varit en bra dag.. förutom imorse när jag vaknade halft handikappad,men som tur klämde sjukgymnasten in mig imorse.. och efter 3 upphakningar och en inflamation såå gick jag hem igen och de kändes bättre. hah

jobb imorgon 9-16..efter det blire att laga nå mat,packa inför min weekend i sundsvall (tors-sön).. kommer bli kul att sitta och döda 8 timmar på bussen dit.. haha eller inte. men jag ahr gjort det förut och det går rätt bra sålänge man åker businessklass. vet dock inte vad jag ska ha med mig. men det löser sig;)

biffy clyro-machines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0