kort uppehåll

blev ett kort uppehåll, men vi får väl se hur det går med uppdateringen.. man har ju som sagt inte lust alla dagar.

Men Idag har jag varit på en arbetsinterjuv och det kändes riktigt bra:) såå nu håller vi tummarna!
sedan har jag varit och rännt efter en långe-jan som jag sist med inte minst hittade på elkedjan.. så nu får jag äntligen upp lampan över köksbordet. och köpte en lampa till hallen också..dock inte så speciell:)

dags att kila upp på stan och byta en tröja och köpa päronfil!




Strange what desire will make foolish people do.



Kommentarer
Postat av: Ina

Sööötnöööt! Och gud vilken snygg tröja!! HOTHOTHOT ;)

2010-03-24 @ 21:05:04
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0