träningsvärk med stort VÄRK

igår som sagt var det kanonväder och vi hade 2 jetski som vi körde med från 10.30 till 20.00.. var sjukt jävla roligt och sedan var det ju perfekt väder också. Jag är så sjukt glad över att jag har hittat nånting som tillomed jag kan göra.. nu kan inte mittknä stoppa mig.. helt underbart:)  
för att komma till saken vad det gäller träningsvärk.. såå kan jag säga att jag knappt kan röra mig.. har verkligen träningsvärk i heeeela kroppen. kan inte sitta ordentligen..inte ställamig upp.. mina armar kan jag knappt använda och jaa.. det är väl såå det ska vara när man gjort nå sjukt jobbigt i så många timmar.
och det var det lätt värt!:)
dagen har dokumenterats också..såå tänkte att jag slänger upp nå bilder senare ikväll.. eller imorgon!:)

Nuu är det helg för det flesta.. själv jobbar jag heeela helgen,men jag gnäller inte:) ska bli rätt skönt. En nykter helg och slippa farmen gör inte såå mkt! får satsa på säsongsavslutningen i augusti istället!:)

Just nu ligger jag i soffan hos mamma och pappa..hon fyllde år tidigare i veckan så snart kommer släkten på lite middag osv.  blir en relativt lugn kväll..och förhoppningsvis möter jag upp britta i loungen lite senare!

 
nuu plingar det på dörren.. Tjiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0