bokat och klart!

som jag nämnt tidigare hade jag och maja lite problem med vars vi skulle fara när det gällde semester.. men nu är det bokat och klart.. blir turkiet 2 veckor den 7:e september:)  och visst...vi tänkte fara till nått nytt ställe.. som kroatien eller vad som? men vi ramla över denna och bestämde oss ganska fort. ska bli hur kul som helst!
nästa gång får det bli nånannanstans;)

vad har jag gjort senaste 2 dagarna när jag inte bloggat.. jobbat på dagarna,promenerat,umgåtts med nära och kära! inte alls suttit vid datorn med andra ord:) ganska skönt att fylla dagarna med andra vett så att säga.

imorgon är det onsdag/lilllördag.. jag är ledig! hör dock att det ska regna:/ men vem vet? dom har haft fel förut:) men är vädret dåligt så gör det inte så mkt heller.. blir isåfall ett luleåbesök med mamma! leta bikinis och diverse:)


avslutar denna dag med Joan Osborne-One of us

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0