wazzzup?

söndag idag.. tog en låång sovmorgon till halv tolv? tolv?
sedan gick jag till gymmet och plågade mig.. var tungt idag.fyy...
nu har jag nyss tryckt lite lunch.. och ska snart bege mig till duschen,blir en låååång varm sådan.

dagens schema består av hockey kl 16..sedan blire middag med nisha och jakub. och kl 10pm ska vi och se Avatar i 3D på IMAX.  kommer nog bli grymt. hoppas bara att den är så bra som alla säger:)

Morgondagens plan verkar luta mot Detroit.. (det är jag som bestämmer såå..)
Jag kommer hem snart:/ blandade känslor.. Jag är Inte klar här.. men ändå så saknar jag mina nära.


köpte föressten ettt par skor och lite småsaker igår när vi var i rivertown..



In my mind I'm crawling on your floor
Vomiting and defeated
Total absence of grace
Your reluctant voice saying
You decide your own fate but

I wear rubber bands round my soul
They keep me from crawling
And these rubber bands round my soul
They keep me from falling


Kommentarer
Postat av: Britta

Gissa vem som saknar dig?



...jag!

Kom nu hem med dig och dina galet snygga inköp!

2010-01-04 @ 16:38:58
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0