stek och snabba cash

plättstekning i bh,förkläde? haha bra gjort sofia.. men vem vill ha stekfett på kroppen när man inte hinner ta på sig en tröja? inte jag iallafall;)
har legat i sängen till tre tiden i eftermiddags,efter de har jag tränat och nu lagar jag mat. ikväll blire bio och se Snabba cash.
har hört både bra och dåliga saker om filmer..så ska bli intressant och se vad jag själv tycker om den. jag är väl en av dom som inte har läst boken..så jag blir nog inte beskiven iallafall!

nu ska jag steka klart och käka för att sedan göra mig klar.



pusss!


Kommentarer
Postat av: ola

väldigt spännande när du inte läst boken! rapport sen

2010-01-19 @ 17:35:55
Postat av: Ina

Hahah, snyggo! ;)

2010-01-19 @ 18:35:11
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0