helgeeN

nu vare ett tag sedan jag uppdaterade här.. har inte haft lust eller tid.
jobbade fredagen 8-22.. gick fan väldigt fort ändå:)
sedan såg jag en krigsfilm med några filurer!

lördag: skulle ha målat med maja,men vi sköt upp det.. såå blev en promenad med mamma och sedan for jag med la familaa till lule och kollade på kök. hah
hem vid 16..duschade och gjorde mig snygg, körde till lule och festade med bästa Ina,joel,robin m.m
Riktigt brakväll på  allstar. hade grymt kul och träffade en massa man inte sett på länge. treeevligt.


idag söndag: körde hem från luleå vid 12-tiden..körde södra sidan "för säkerhetens skull" man hade nog inte velat komma i nån kontroll. sedan tog jag på mig "målarmyskläder" och promenerade till maja.. där vi har målat! snyggt blev det;)
och ikväll har jag legat i soffan precis hela kvällen och är dödsslut!

såå nu blire sängen.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0