Im alive

igår hade jag en heldag med majsan, jag gick till henne efter ett möte jag hade med mina chefer (om en mest trolig jobbresa till usa i 2 veckor som personlig assistent)..låter inte helt fel va? :) om den blir av så åker vi redan 10 mars. klartecken borde komma snart:) 
efter det så gick jag och maja till daggE för lunchh.. käkade en bakpotatis med laxröraaa (rekomenderad) sedan blev vi grymt slöa och gick till maja, såg 2 filmer.. Bröllopsduellen och Grease.. ja ni hörde rätt, grease;) hehe underbart.
lagade en god middag och såg sedan handboll hela kvällen, FY så sugen man blev på att börja igen. gaalet sugen.

tiden går fort och du glömmer vad du vill,vad du är ute efter, tankarna fades away och du vill ha en ny kula att börja på..
Och just nu tittar jag på gamla bilder, och drömmer mig iväg..sommaren 2009 kommer bli svårslagen!!

jag saknar mina fräknar:)


Story of the year - I´m alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0