Umeå!

Idag far jag och majsan till Brittan i umeeeå, vi ska skåla in
hennes lägenhet! wooop wop.
Såå ikväll blire bara myskväll med henne och maja..
surra skit och bara njuta av en annan stad.
Morgondagen består av shopping,fika och mysa på.. sedan förberedelser inför kvällen!

Edward Sharpe and The Magnetic Zeros - 40 Day Dream



kommer hem på söndagen, alla hjärtans..
kul dag det kommer bli!

nu ska jag ta mig i kragen och packa klart! hah är ju ett helvete att bestämma vad man ska ha på sig i förväg.. hinner ju ändra sig så många gånger. måste komma ihåg att ta med kameran också!

vad ska jag mer säga... kommer kanske nån update under helgen,annars får de bli efter helgens bravader.
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0