spontant lönar sig!

igår var det som sagt avskedsfest för maja.. jag skulle ju egentligen inte ut! men i slutändan så övertalade dom mig. och jag hakade på.. i kön som inte var förköp ställde jag mig i.. och hade lyckan/turen att bara titta ner på marken en sväng.. och vad ligger inte där en meter bort?
JO en förköpsbiljett.. KLÄÄÄÄRT! "So meant to be"  haha nee så jag plocka upp den och gick in.. sweet.
kan ju säga att det vart mkt hårdare än planerat såå när klockan ringde sju imorse ville jag inte tro att de var sant.. och tanken slog mig på en gång - Jag ska jobba nu..
men nu sitter jag här på jobbet och har bara 1 timme to go.
tiden har gått fort.. så snart blir att fara hem och Packa ihop allt.. imorgon Flyttar jag!

dags att gå och vara duktig.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0