Lord, give me grace and dancing feet

hemma efter en kort weekend hos britta i Umeeeå. underbart mysig,kul helg.
nu blire dock nyktert tills den 27e.. då vankas det avskedsfest för majsan och sedan farmen.

Ska sedan berätta att jag var påväg att lägga upp bilder på facebook från helgen..MEN facebook måste vara sämsta jävla sidan någonsin.. jag hatar den. hänger sig,inget funkar och det är bara segt..framförallt sedan dom gjort om den. SVIN DÅLIGT!! Så det har slutat med att jag ska testa mig på pixbox igen.. ja ni hörde rätt.. Pixbox..
så ska ni se får ni besöka  http://theSof.pixbox.se 
finns uppe bilder där från helgens bravader!



kvällens: Bloc party-the prayer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0