...


jag är så less,äcklad,besviken,förbannad?                         .fuck off.

"helgen är upptagen"
fredag.. den ska bestå av tvättande,packande,en fika me britta? umgås med mamma och sedan en gomiddag med familjen, sedan flyttar jag till maja över helgen.. på kvällen blire handboll, "pyjamasparty" och filmnatt.. riktig quality time med min älskade böna innan hon flyttar:/ 
lördag morgon när vi vaknar blire mysfrulle och en sväng på stan och fixa lite till kvällen, sedan hockey kl 15..sedan kickar vi igång förfesten.. jag kommer mig dock inte längre än förfesten eftersom jag jobbar hela söndagen.. börjar kl 8! suurt, men samtidigt vet jag att jag kommer vara så skadeglad till alla som har sin bakisångest och diverse. hah
såå då vet ni vad jag göra hela min helg.
vill ni mig nått så får ni ta att höra av er på mobilen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0