And as you move on, remember me, remember us and all we used to be.

när du förlorar något som betyder mycket..är det som att världen rasar och du känner dig så nere att nästan inget kan få dig på andra tankar. man lägger sig i sängen under täcket och önskar att saker och ting bara försvann.
jag vill gärna bli ett barn igen, tro att det finns trollkonster,magi och underverk och kärlek.

idag är det 20dagar tills jag kan gå i ide.. för då är jag inflyttad och jag ska ligga inne och mysa..bada,levande ljus och ha min egna tid med migsjälv.
finns dock en nackdel med mars månad.. bästa maja flyttar nämligen till barcelona för andra gången:/ och jag kommer sakna henne nå fruktansvärt! Men jag planerar att bege mot barca redan i maj! ohyeah.

 

nu ska jag slå på fjärde filmen att somna till.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0