oj där gjorde jag det igen..

glömde såklart bloggen. hah
vad har jag sysslat med? joo jag har jobbat väldigt mkt, umgåtts med mina nära..
i helgen som var det jobb på kittelfjälltältet under pdol.. vilket jävla ös! träffade grymt härliga människor och jag hoppasdatt vi gör om allt snart:)






annnars händer det inte så mkt idag.. vaknade inatt av världens STORM,SPÖREGN.. bara springa upp och stänga fönstret som stod och slog:/ lite rädd man blev när man vakna. hah
annars tog jag mig en sovmorgon..och nu storstädas det.. och fiifan vad det behövs!:)
I eftermiddag blir fika och fixa lite inför helgen med majsan!

nuuu ska jag sluta slöööa och slita fram dammsugarn!

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0