b-daayy

först nu andas jag ut på min födelsedag...
morgonen började med att jag blev väckt av telefonen.. "kan du jobba 10-18 idag?".. sjävklart kan jag det.. och så vare dags att stressa upp och göra mig klar och iväg till bussen.
jobbat hela dagen och nu ikväll när jag kom hem såå hade mamma lagat maat,och sedan har vi fikat gott:)

sov över hos mamma och pappa igår för att idag skulle dom ju tapetsera hemma hos mig.. men blir ytterligare en natt hos dem eftersom målarna inte var klara:/ men imorgon får jag nog komma till lägenheten igen.. :)

imorgon blire jobb 9.45-18 igen.. gnugga gnuggaaaa


neee nu ska jag "slänga in handduken"..mysa på och sedan gå och lägga mig tidigt.. jag är helt slut.

kiss me.


Kommentarer
Postat av: Ina

Du är så duktigt!! Ringer imorgon ist så får du ta det lugnt ikväll. Puss bästa! <3

2010-04-19 @ 21:44:21
URL: http://inakarlsson.blogg.se/
Postat av: Ina

NU VILL JAG SURRA MED DIG!!! ;)

2010-04-21 @ 12:18:38
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0