saknaden är stor

saknaden efter min gyllenbruna färg.. barcelona,värme,ibiza..
gud..det kryper i skinnet.

  

MEN..är väl inte bara det jag saknar..
just nu saknar jag närhet,riktig närhet.
ha en famn att bara krypa upp i.. eller ha någon där man man kryper ner i sängs med.
en man kan prata med,en man kan skratta med,en man kan gråta med..en hand,en kram.. det är som små sakerna som gör det..
och nej jag tycker inte synd om mig..men ett fakta är ju att jag saknar det.
Det är förbannat svårt att hitta en vettig en..


min hjärna har börjat gå på högvarv.. och det rör sig om större grejer än så.
skumma,skumma känslor..kan det vara det rätta i slutändan?

nu hänger ingen med på dehär och jag tänkte inte gå in på det nå mer.. hah 

det är skooola imorgon.
så jag säger Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0