lördag!

vad fan ska jag göra med mitt mobila internet?`
det har ju bara 5gb att erbjuda? och idag har jag redan förbrukat 3.5.. jag är körd.
måste betälla mig ett vanligt..eller skaffa mig ett annat mobilt?
Är det någon som testat bredbandsbolagets mobila internet?

nu ska jag stänga av det en stund nu medans jag ska käka frulle.. hade ju mina planer på promenad/springtur.. men jag har vaknat störtförkyld och halsont:/ såå blir dåligt med det.

ska baka sockerkaka idag.. läängesedan var det.
blir perfekt att ta sig en bit medan jag plöjer lite företagsekonomi!

funderar på att fota lite idag också.

det kommer nog uppdatering senare hur det går för mitt sparande av internet.. och vad jag kommer skaffa för nytt..haha

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte telias så du får surfa hur mkt du vill?:D

2009-09-13 @ 00:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0