..like a comet falling from a broken sky


bjuder på en bild som togs för nån dag sen..

efter promenad med stephanie gick vi till henne käkade plättar,glass..vera anslöt också bordet det slutade med att vi spårade in på samtalet om prestationsångest och porrfilmer. hah;)
trevligt sällskap..

vad har jag annars gjort under "ångestdagen".. jag har varit på en morgonpromenad (haha blev visst två proms innan natten kom..) sedan käkade jag lite lunch och skulle plugga.. men blev först ett samtal med en kille där tiden alltid rinner iväg när vi surrar. så efter 2 timmars surr om allt och inget så satte jag mig med boken.. 1 av 3 timmar pluggade jag.. haha blev mkt "raster" ;)
jag har fan inte mkt till tålamod med att sitta med skolböcker. hah men men.
 efter det då? öh lagade asgod middag..lax,bulgur och sallad. mumma!

sedan här ovanför se ni var jag gjort ikväll.
såå just nu sitter jag här och funderar lite..blir nog en tekopp,linda in mig i en filt och läsa lite.

Puss!

♫ V V BROWN - CRYING BLOOD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0