Sometimes I feel like saying; lord I Just dont care!

fan va jag önskade att jag var gammal.. riktigt gammal..
såå alla val här i livet redan skulle vara valda och allt är klart.
pressen som sätts när man är i ung ålder är fan hemsk.. jag vill bara att de ska vara över!
såå jag kan veta vad jag ska göra och allt bara är klart.
lättsamt och behagligt. kan man önska sig det av tomten måntro? hah

vad har jag gjort ikväll..jag skulle se film..det blev inte! har suttit i telefonen.. och sedan svurit en massa. haha vilken kväll! inget har blivit som jag tänkt.

men morgondagen mer ljusare ut!:)

först skola på dagen..men efter det blir laga middag med sanna och steph.. se idol och bara krypa upp i soffan och mysa på. helt perfekt fredag med andra ord!


nu ska jag se nån serie och sedan göra john blund sällskap!

en sängfösare på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0