brown leggggs and a smile



jag saknar mina bruna ben.. och barcelona såå innihelvete. jag vill verkligen tillbaka.
och jag är så jävla avis på maja som snart far dit och blir borta 2 veckor!
sedan inte nog med de..ola ska också fara dit på en lång-weekend.
FYFAN för det. jag vill också dit. 
damn. 

nåja nog om det.. man blir ju bara knäpp.
idag har jag varit på långprommis..nu tvättas det,och pluggas.
denna vecka kommer gå fort.. Har jag bestämt.
har ju bara skola imorgon och onsdag.. på onsdagnatt tar jag natttåget till boden..eller så tar jag morgonbussen tidigt på torsdag. ska bli grymt att komma hem till lilla boden!

imorgon ska jag föressten klippa mig!
deeeni,klippa av långhåret!
haha eller INTE. bara kanske 5-6 cm.

nu ska jag sluta gorma på här.
lyssna föressten på regina spektors nya album - Far
bra skit!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0