sol,ljust och julstämning på stan?!

haha efter en promenad i solskenet imorse kastade jag mig in i duschen och gjorde mig snygg inför stan..
när jag kom vandrande in mot stan i solen och njöt så möts jag av mkt folk,tomteluvor,en stor gran på torget och massa ljusbelysning längs hela stan..typ världens julstämning? kändes dock väldigt fel när solen sken och det är kalasvarmt ute idag.. underbart väder.
Det är tydligen "lys lördagen" idag.. dagen när julbelysningen tänds. såå de förklarar ju saken. hah

hittade mig lite grejer.. en paljettkjol,två armband,en hårfärg osv:)




                


Kommentarer
Postat av: Maja

älskar armbanden!!! vars har du köpt dom?! :)

2009-11-21 @ 16:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0