en kort bodenhelg

som sagt tog jag mig hem via natttåget i onsdagsnatt.. så har hunnit med en jävla mass aunder mina få dagar hemma.. har hunnit inviga gallerian,fikat,umgåtts med alla nära oh kära..vinat,käkat god mat ute,ölat på hanssons,farmen och fylla fight.. haft sjukt mysiga nätter och ..bara haft det bra!
när jag är hemma i boden så bloggas det inte så mkt. jag har helt enkelt inte tid med det. är inget man prioriterar.

vad vill ni veta mer då? till veckan blir det plugg..och mer plugg.. Och borde egentligen sitta och plugga nu isället för att sitta här och filosofera.

förövrigt sitter jag just nu på bussen med mot sundsvaall..igen. dryga 8 timmar..mitt assss hurts.
jag önskar att jag var kvar i boden några dagar till.. så mkt man vill och så kort tid som möjligt.



bilder från halloween kommer nog upp inom kort.

kyss mig


Kommentarer
Postat av: Mr hansom

feta pattar!!!

2009-11-02 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0