fram och tillbaka.

febern är tillbaka.. men som tur är den inte så hög:) fast de stör mig att den kommer och går?
kan de vara för att jag är stressad? orolig i kroppen? ångest? mkt att fundera över! 
för man kan väl ändå påstå att de är känslor som kommer och går mest hela dagarna..

annars då? joo jag är ledig nu! Såååå jävla skönt, behövligt.
imorgon blire att sova tills jag vaknar,för er som inte vet..så händer det inte alltför ofta. sedan blir det storstädning med stort S! städa garderoben,dammsuga,skura,dammtorka..jaa hela baletten liksom!
Nu blire en film? en serie?..sedan ska jag på en het dejt med john-blund.


Around here it’s the hardest time of year
Waking up, the days are even gone
Though the color of my coat
Lord help me killing off the cold
Where the raindrops sting my eyes
I keep them closed...
brandi carlile - before it breaks


och en godnatt-serie. haha jag tror någon har för lite att göra...



Kommentarer
Postat av: Madelene

tror jag måste komma ner och parta till stämningen lite med dig ;)

2009-11-19 @ 11:54:57
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0