"FYFAN VA JAG MÅR BRA!!!!"




haha här är våran dag..bakis och jävliga så tog vi oss inte längre än till majas och martinas terass..
där det solades,byggde "kojja" och bara myste på..så äckliga som vi var. haha
jag slängde även av mig bikiniöverdelen för lite jämnare färgskalor..
det börjar ta sig med brännan.. jag älskar värme och solen. det gör mig galet lycklig att bara vara i solen.
bevisade jag nog idag när vi alla låg  bakis i hettan och svettades och mådde halft bra.. och då öppnar jag munnen och ut kommer det "FYFAN VAD JAG MÅR BRA!" dom trodde ungefär att jag var ironisk och började asgarva..men insåg att jag menade det när jag låg där med ett Stort leende på läpparna.

det är fan maj nu.. MAJ.. hur fort har inte tiden gått? nyss var det julafton och snö och helvete..nu är jag här? ooch varit det i snart 7 veckor.. crazy.
nått som inte är så kul med att det är maj..är att maja och martina åker hem 27.e.. kommer sakna dom som tusans!
och nått jag är så sjukt avis över är att maja är ledig nu fram tills dess! såå hon slipper vårat pissjävla jobb..
men en sak inser man hära.. tiden går asfort! den springer iväg.
har planer på att säga upp mig 22juni.. så jag kan vara ledig ca 3 veckor innan jag far hem..och bara glassa och leva livet till fullo. jag längtar redan dit. 
men visst jag ska tillägga att de enda som är kul på jobbet är alla härliga "kollegor"..

ne nu vet jag inte vars jag är påväg.. ska nog städa lite och sedan inta snarklådan!:D

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Maja

kommer sakna dig ocksà!! PUSS

2009-05-06 @ 21:13:10
URL: http://majanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0