tanken är ...

tanken är just nu att jag ska ut och öla med leo och några till.. såå snabbt ska jag skriva att jag har gått frammåt i jobbet.. Igår trodde jag att jag skulle få sparken efter mitt lilla möte jag hade med min teamleader iförrgår.. haha men igår fick jag iväg 4 sälj.. bra jobbat och lycklig blev han.. så nu kanske jag får vara kvar.. haha. idag fick vi cokså sluta tidigare för att vårat system krascha lite lätt.. jag som sa när jag och britta gick till jobbet ifag "fyfan tänk om servrarna bara kunde krascha".. känns lite som mitt fel? eller ska man säga tack gode gud?:D hahahah
lite lustigt tyckte jag att det var iallafall..







fyfan det är som att vi bor mitt i ett världskrig.. GALET.. ohlelelelelelel boom booom raketer och shit.. dom är crazy!

aja laaaater!

Kommentarer
Postat av: ola

börjar du bli lite bryyyyyn? :P

2009-05-07 @ 17:18:25
Postat av: ola

ta det lugnt med bloggandet nu!!!!!!

2009-05-09 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0