ibland vill jag bara säga fuck it!

om man vaknar på fel sida..och sedan tar en nap och tror att det kan ha vänt..? de är tydligen för bra för att vara sant!

suttit och tittat på bloggar hit och dit.. och inser hur jävla ointressata de flesta är.. och sedan tänker man på sin egna.
visst vet jag hur jag hade kunnat göra  så den skulle bli 
mer intressant, "men är mödan värd det?"
Och vad är min blogg just nu..? 
beskrivningen: ointressat som fan och funderas på att läggas ned.
för enda anledningen att den är kvar just nu är för att mina nära och kära ska
kunna se vad jag gör hära borta eftersom jag inte kan prata med dem hela tiden.

nu blir mat sen fix för kvällen. hoppas för en bra kväll..ska inviga nyjeansen idag btw.. det är tanken iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0