hjälp mig den som kan!!!

jävla dator som tar bort mitt spotify hela tiden? vad fan ska man göra åt det? håller på att bli galen!
 finns det någon smart jävel som kan hjälpa mig?:)

jag och britta inhandlade 3 haribo-påsar..vad äre med barcelona och haribo godis? sedan kröp vi ner i sängen och slog på filmen Alfie.. vet inte hur många gånger jag har sett den egentligen? första gången jag såg den var jag sisådär halvnöjd med den.. men efter andra, tredje såå var den guld. sen är ju jude law galet snygg i den..det skadar ju inte heller.
"But I don't have peace of mind ...and if you dont have that, you got nothing."


ne jag mår fan inge bra idag..tror jag ska dricka lite vatten och sen lägga mig i sängen.. kanske slår på hitta nemo?:D


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0