BARCELONA!!

nu sjuungs det,tutas,smällare hit och dit.. fyrverkerier har vi tillomed skådat. Jaa grattis barcelona!: )

slutade jobbet 21..såå hann mig hem för att sätta oss och se sista perioden. vilken stämmning. ojoj.
sedan hade britta bakat scones..såå det har jag nyss suttit och tryckt med marmeland och philladelfia på..  med en goo jävla tekopp.. underbart. Tack bästa britta för det!:)

nee nu ska jag digga lite musik och sedan också försöka sova i detta ståhej.. kan ju erkänna att jag är GRYMT LESS över att vara sjuk en kväll som denna.. just ikväll när man ska vara full och galen med alla invånare som bor här i barcelona!  jaa ni Kan förstå min frustration!

Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0