babysteps sofia..babysteps!

har börjat besegra berget Montjuïc med babysteps.. idag gjorde jag mitt första försök!
nöjd över min insats och framförallt att jag äntligen tagit tag i mitt tränande! det är underbart skönt att ta en springtur i kvällssolen.. har säkerligen redan nämnt det..men kan göra det hur många ggr som helst!!

är också så att jag jobbar 9-15 imorgon och efter det ska jag möta upp maja och martina för en picknick/parkhäääng.. om jag får bestämma.. med lambrussco,jordgubbar..sangria..jaa hela baletten! fett najs hade det varit.. och jag tror inte dom har några invändningar om det heller.

nu ska jag lyssna klart på joe the optimist och sedan inta sängen för att somna och vakna med en träningsvärk som kommer påminna mig om Hur Otränad jag verkligen är! haha men ska bli intressant om inte annat och se om jag tar mig ur sängen! börjar kännas redan nu och det är ingen lek mina damer och herrar!...

natt på er!

Kommentarer
Postat av: ola

besgreade det där berget en nyårsdag 06...fint är det :)

2009-05-20 @ 09:15:32
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0