grillfest och apollo

igår gjordes det inte många knop.. vi vaknade.. begav oss för att titta på en lägenhet som hade bäst bästa läget..men var inte lika bäst som det. haha inget för oss.. men vi ska och titta på en till på måndag, så håll tummarna för att den är bra!
sen vart deet en siestaa och inhandling av mat.. jag,britta,viktor och christian begav oss till en kött/fisk/frukt/grönsaksmarknad..  där vi fick plockade på oss alla godheter.
sedan grillfest på kvällen då.. kött,egen potatissallad,majs,färska champinjoner osv.. GOTT.








efter en mkt trevlig fick vi för oss att vi skulle ut på äventyr..nämligen dansa..
det slutade på ett ställe som heter Apollo.. (tänk er en gammal teater med ett fett dansgolv i mitten,sen en övervåning med som balkonger som ser ner på allt)  jag älskade lokalen och bra folk,stämning osv.. men musiken? VAD I HELVETE? det spelades bara enformig trance/house eller vad fan man ska kalla det? i det läget är väl första gången jag längtade til sverige igen.. haha men man kan väl inte dömma ut barca för en klubb med konstig musik.. men jag är nog mer för pubarna/barerna som är här..  känns som det iallafall. en annan sak som är grymt äckligt här är allt rökande överallt.. man får rökhosta,och stinker typ rök ständigt..trots att jag själv föredrar att låta bli dedär.. känns lit ejobbigt när man är van att vara i en sån ren miljö;) haha men samma där..en vanesak..men röklukt vettefan hur jag ska kunna vänja mig vid. passivrökare som man nu har fått bli..
annars längtar jag tills den verkliga värmen kommer hit.. lite småkallt idag,blååser kallt.
men blir nog inga många knop idag heller.. alla är bakis och jävliga. är nog bara jag som är vaken?
vi kom hem vid halv sju imorse.. såå alla sover som bäst just nu.. själv såå kunde jag inte sova längre än till 10..
såå ligger trött och sliten här.. men finner ingen ro till att somna om..  får bli en lååång siesta senare istället.
sedan hade ju grabbarna några dueller.. haha och jag testade också skate för första gången.. kul,men svårt vare.





haaha sen känner jag mig väldigt vit här borta.. fick tillomed kommentaen igår (han strök mig på kinden och sa)
"your so white" ..." you need the sun"  hahahah fyfan, fast jag är nog så vit?

sen såg jag en spansk jude law på apollo..satan va lika.. fast med mörka drag. han var en hottie.

nuu ska jag sluta ögonen lite.

pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0