spanjorer i överlag..

låg nyss och slötittade på filmen grind.. hur snygg är inte mike vogel! mums säger jag.

neemen vet ni föressten vad?
jag var på stranden igår..jag tog första doppet.. blev hela 4 tillomed. var jävlart askallt.

sedan tänkte jag bara säga att det är:
-  9 arbetsdagar kvar på jobbet
- 18 dagar till ibiza
-  44 dagar till jag kommer hem till sverige

Igår när vi gick från restaurangen till linnea..så berättade jag till linnea att jag inte gillar spanjorer (i överlag ).. 
och Nu ska ni få höra varför..
För det första så tror dom att dom äger gatan.. om de skulle vara trångt på en gata så skulle dom aldrig gå 5 cm åt sidan för att vi skulle kunna mötas smidigare..utan dom går rakt på en..så vill du undvika krockar så är det bäst att du flyttar dig själv..för dom går bara på.. och jävlar vad man får höra om man går in i någon..samma gäller om det regnar och det är paraplyer.. Dom bara plöjer sig fram.. sticker en med paraplyet och bara ångar på.. tar ingen som helst hänsyn..

Sedan klarar jag bara inte av deras vanliga konversationer..är typ det drygaste jag nånsin skådat..när jag sitter i metron påväg till jobbet kan jag inte undgå att mer än 80% av alla konversationer låter såå himla arga,dryga tonlägen..och hur dom lägger upp allt.. är som att dom har världens disskusion..trots att dom bara pratar om vanliga saker.
dom ler fan inte ofta heller för den deelen.. (och visst..självklart finns det ju sånna som bara är glada och rara..)

sedan är det grymt dåligt med trevliga affärsbiträden. har kunnat räknat dem på 1 hand.. om dom visste hur man bara kunde le när dom säger hej..om dom ens gör det.. bara en sån liten sak.
och av alla affärer här så är det grymt dålig statistik.. :P

jag har helt enkelt fått en dålig synvinkel på deras språk.. drygajävla språket vill jag kalla det. hårt språk.. nee tråkit.. '
när det är fotboll.. då är denna stad i sitt esse! så borde det alltid vara!

sedan killarna här måste ju komma från en annan planet`?
dom har ingen respekt överhuvudtaget..dom tror dom kan göra vad dom vill och att det är okej.
sexuella trakasserier all day long.. ne kanske inte så allvarligt. men jag är less på männen här. äckel vill jag kalla dom..

haha men vilket inlägg dehär blev då..klagobloggen.com..
nee men som sagt..visst det finns bra människor här också.

rätta mig gärna.. jag kan gärna erkänna om det är nå som jag får bevisat motsatsen.. men såhär ligger min status på spanjorer just nu.




..The truth isn't far behind me
When I close my eyes
Reality overcomes me..

Kommentarer
Postat av: Elin Häggström

Haha, jag tycker det var en jävligt skön syn :)

2009-06-14 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0