negative vibes



jag är less..
och förkyld på nytt har jag blivit.. såfort jag dricker nå alkohol här så slutar det med tjock hals och hängig?

jag har inget hopp..det har fått mig att undra vad jag ska underhålla mig med hela sista månaden när vi är lediga hela juli? britta har då folk som kommer hit typ hela juli.. såå får väl se.
blir väl bränna lite hud och bara ta det lugnt..Efter Ibiza såklart.
sen är det inte så kul att gå ut här heller. för ifred är det sista man får vara.
man blir som lite less.
..vi får väl se!:P
och ikväll ska vi tydligen på nasty monday.. vilket jag egentligen inte är så sugen på när jag är hängig... men men

vilken klagoblogg detta har blivit. hah förrförra och förra inläggen var juu inte så jävla positiva heller. shame on me.
kommer nog bättre dagar..som på onsdag när vi äntligen får säga upp oss.

nu frunch,och göra sig iordning för jobbet.

♫ Damien Rice - Cheers darlin´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0