trötter

en trött sofia.. satt uppe sent och bokade lägenhet i sundsvall.. så nu ska det vara ordnat iallafall. förhoppningsvis.
best'mde också att inte flytta in i min lägenhet i boden igen..utan bor hemma hos mam & papa i 3 veckor. sedan måste jag ju ändå flytta så.. spara lite pengar där.. såå när jag kommer hem är det bara att flytta ur min lägenhet och förbereda mig för nya äventyr..
har dock mkt att fixa innan det ska gå så smort. måste se till att min kompis får ta över den från mig så att säga..så jag  har en massa samtal jag måste ringa. får bli på jobbet!:)
och påtal om jobbet-- hur tur hade vi inte igår.. våran server krashade pga av virus.. såå vi fikc gå hem tidigt. ; )
hoppas dom inte lyckats fixa det tills idag så vi får vara lediga..vore guld.

men nu har jag inte tid att sitta här  och gorma.  det är ju sol och jag vill ha mer färg.
såå på återseende!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0