..Like a crack in a wall


nu har jag nyss gjort min asgoda risotto,blir min middag på jobbet imorgon.
hoppas på sol imorgon..så jag kan bränna lite..
har fan inte gjort många knop idag.. sakta men säkert har det bestått av sängliggande,upp och käkat nått..sen sängläge och sen upp och druckit något..sedan sängläge..jaa och ni förstår.
deep shit tankar har vandrat kring mig också..
jag har mina dagar när jag verkligen går in i trans.
brukar oftast komma ur det med bra känsla
idag vet jag inte vad.. det är mkt som fattas.
nåja..kanske bara en sämre dag?

one happy thing.. Fick igång mitt Spotify idag!.. jag ville skrika av glädje. DET gjorde min dag. helt och hållet.




ne nu ska jag lägga mig och läsa med en tekopp.


har föressten nån jävla spanjor som är  helt galen..han har ringt minst 20ggr idag.. han söker inte mig utan britta..men har fått reda på mitt nummer av en annan kille som jag känner. håller fan på att bli galen. vet någon hur man spärrar ett nummer? om vi nu tänker från spanskt nummer till ett annat spanskt?


godnatt



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0