ojoj vilken tisdag!

nu är det sol.. har börjat dag men att varit och handlat lite mat.. ska snart lägga mig i solen en timme..sedan måste jag in till stan en sväng..

fick byta projekt på jobbet igår..så nu jobbar jag med britta och sara igen!:) awesome! :D
så nu går jag kvällspasset ikväll..vilket förstörde ganska mkt för mig men tur att man fått en jätte jätte snäll teamleader.. är nämnligen så att jag har en videointervju över skype i eftermiddag, med en av skolerna jag har sökt in på!
..såå ska smita från jobbet och springa till starbucks där den nu ska få äga rum istället.. är asnervös att det inte ska funka!  och sen att han ska komma med nå frågor jag inte alls kan svara på.. vore inte nå bra det..  nåja det kan inte mer än gå åt helvete! :)

sen då? JO MIN MAMMA KOMMER IKVÄLL!!!!!!! :D
guu va tiden går fort här.. helt sjukt. men nu är dagen inne. jag har längtat såå!:)

nu ska jag ut i solen.. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0