ni ska få veta 5 saker som rör sig i mitt huvud..

1.jag är ledig nu.. LEDIG..  och jag,sara ocb britta var så duktig och fick iväg våra sälj tillsammans och fick sluta tidigare. GULD!  nu slipper vi skiten..nu är det helg varje dag;)

2. Det är första alive dagen idag.. nu är mina kompisar fulla och galna... fan jag saknar det. och att det är kanonväder i boden gör inte saken värre. festa fan från mig.

3. Vill att de ska bli måndag.. ;);)

4. tycker det ska bli spännande att flytta till en helt ny stad..där jag verkligen inte känner en enda kotte. a real new fresh start. men som tur hinner jag hem och umgås innan det.

5. sist men inte minst..att jag har det bästa kvar här i barcelona.. vilket vill säga.. ibiza,playan,parkhäng, mys;) , shoppa och bara umgås med alla!


nu ska jag snart plocka fram brie-osten och kexen.


njuta... det ska man göra. och det är mitt tips till alla.. gör vad ni vill. sålänge ni njuter och är nöjda.

haha sanna ord från en knäpp sofia;)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0