jag höll på att dö!

jag står i köket och diskar.. och tidigare satt vi och pratade om kryp,kackelackor,spindlar m.m...
och att jag och britta har aldrig har sett något djur,kryp eller nått i vårat hem..
såå vad fan kryper inte 1 m ifrån mig... joo en fet kackelacka. vi har aldrig haft någon..och jag har Aldrig sett en..så jag kastar kastrullen jag diskar och skriker såå innihelvete och kastar mig ut från köket.. Panik..
nu är jag livrädd.. äckligaste krypet någonsin..  jag vågar mig fan inte in i köket.

nu sitter vi fortfarande och surrar... börjar blii myyy trött. såå önskar att jag kommer kunna släppa tankarna om kackelackan osv..
såå man kan vakna pigg och gla.. och dra  till stranden!

nåja.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0