good things..



hahah hho. fått sola idag.. underbart
insåg just.. vafan imorgon är det sista arbetsdagen och sedan är det bara
ca 4½ vecka kvar tills vi ska fara hem..känns sjukt.
och snart ibiza.. om 1 vecka exakt! :D och jag vet vad jag tjatar om mitt sugiga jobb,ibiza och när jag ska hem..
men.. jag kan börja tjata om min utväxt i håret istället.. hur jag längtar tills 29:e juli då den färgas bort..
eller hur gärna jag vill bränna alla mina pengar på skor,kläder diverse.. bla bla..
eller hur mkt jag saknar ina och alla andra!

men nu är det faktiskt så.. att jag är såå glad och jag har det bra.
för bra!
:)

nu blire jobb. heeej.

♫ Gorillaz - Clint Eastwood
haha vilken gammal goding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0