"midsommar"

     
   


kvälllen började här hemma hos oss.. janna anslöt. tokdrack.. och sedan for vi till en bar..namnet på den kommer jag inte ihåg;) den var fukk och fett mysig iallafall.. vi slog oss ner vid ett bord.. brevid mig hamnade nån störd kille som frågade vad jag skulle pluga när jag berättade att jag skulle hem till sverige..
 och han tyckte det var så jävla dumt att plugga till bla bla.. för han tyckte att man skulle läsa ekonomi rakt igenom.. eller kemi. för det var ju bara såå mkt bättre. han  fick en ganska stoor diss på en gång. haha vilken kille.  jag skrattade bara åt det och fortsatte dricka min öl.
där satt vi och gormade på..och beslöt oss för att gåt ill apollo.. när vi som "tur" är typ 100 m från oss går brittas sko sönder:(  ..det var jätte tråkigt att den gick sönder..men tur att det var just där och inte låångt borta någonannanstans.
när vi väl kommit hem för att byta tog vi oss inte längre. hahahah
fattar inte vad som blivit av oss här i barcelona..vi tar oss fan aldrig någonstans längre.. men på nått vänster är det som ändå skönt? det jag saknar är dock att kunna ta hem en pizza sådär till hemgången..



♫ MGMT - Time to Pretend

peace&love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0