21 guns på en onsdagsmorgon!


fan också.. idag äre inte heller bra väder.. och jag som skulle på en härlig morgonpromenad i solskenet och mysa.
nu vart jag slö och vill inte väcka britta för att rota i garderoben efter nå långbyxor.. så får ta min motionsrunda någon annan gång under dygnet.

gårdagen vart en bra dag.. började den med att fara till stan och "skulle bara titta"
slutade med att jag kom hem med en kaval,ett linne,leggings och en byxdress eller en shortsdress med andra ord.
typical me. nu har jag verkligen inte plats för mer i min resväska..den ska packas om 2 veckor och 6 dagar och jag börjar vara orolig över hur jag ska rymma allt.

min "nya kamera" kommer domhära sista veckorna bestå av min mobiltelefon.


här är min kavaj mamma! (pratade med mamma i telen när jag köpte den)
den uppvikta delen på armen är randig på insidan.

     


igårkvääll då.. jag britta och gustav(som är och hälsar på i barcelona) for till sebbe,viktor och christan för att överasska sebbe.. Som inte visste om att gustav var här. det var lite kul hah
sedan såå satt vi på deras terass och drack rosevin hela kvällen och surrade skit.
en allmänt trevlig kväll!


mitt bästa tips såhär en onsdagsmorgon.. lyssna på denna låt och luta er tillbaka!
♫ Green Day - 21 Guns

nu ska jag koka mig lite tee och mysa på. sedan ta en dusch och göra mig klar för att bege mig;);)

Beso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0